Yeni yazarlar, yazar olmayı amaçlayanlar için bir okul kimliği ile karşımıza çıkan Acemi Edebiyat Dergisi, 58. sayısında okuyucuları ile Rıdvan Yıldız'ın “Gölgemdeki Ağrılar”, Mümtaz Özlen'in “Azınlık Şiiri”, Özlem Öztürk'ün “Zehirli Maviden Atlas”, Ahmet Şen'in “Noktürn”, Hızır İrfan Önder'in “İpe Serdim Gözyaşlarımı”, Nurettin Eyibil'in “Çocuğuz” isimli şiirlerini; Hatice Yaman'ın “Dikiş Makinesi”, Ayşe Vuslat Erdoğan'ın “Tanrılaşmış Toplum”, Kâzım Demir'in “Dilsiz Sevda”, Rengin Kızıldoğu'nun “Babaannem ve Kol Saatim”, Hızır İrfan Önder'in “Anneme Mektup”, Nurcan Ören'in “Fadik”, Aslı Şahin'in “Mutluluğun Resmi”, Mehtap Sağocak'ın “Gül Bebek”, Ali Demir'in “Su Döngüsü”, Tuğba Tari'nin “Şeytan”, Melike Mestanlı'nın “Takvimden Kopan Yaprakların Kanadında Uçuyorum”, Göksel Erkılıç'ın “Yak Bir Kibrit” isimli çalışmalarını buluşturuyor.
Yeni yazarlar, yazar olmayı amaçlayanlar için bir okul kimliği ile karşımıza çıkan Acemi Edebiyat Dergisi, 58. sayısında okuyucuları ile Rıdvan Yıldız'ın “Gölgemdeki Ağrılar”, Mümtaz Özlen'in “Azınlık Şiiri”, Özlem Öztürk'ün “Zehirli Maviden Atlas”, Ahmet Şen'in “Noktürn”, Hızır İrfan Önder'in “İpe Serdim Gözyaşlarımı”, Nurettin Eyibil'in “Çocuğuz” isimli şiirlerini; Hatice Yaman'ın “Dikiş Makinesi”, Ayşe Vuslat Erdoğan'ın “Tanrılaşmış Toplum”, Kâzım Demir'in “Dilsiz Sevda”, Rengin Kızıldoğu'nun “Babaannem ve Kol Saatim”, Hızır İrfan Önder'in “Anneme Mektup”, Nurcan Ören'in “Fadik”, Aslı Şahin'in “Mutluluğun Resmi”, Mehtap Sağocak'ın “Gül Bebek”, Ali Demir'in “Su Döngüsü”, Tuğba Tari'nin “Şeytan”, Melike Mestanlı'nın “Takvimden Kopan Yaprakların Kanadında Uçuyorum”, Göksel Erkılıç'ın “Yak Bir Kibrit” isimli çalışmalarını buluşturuyor.