Batman'dan Türkiye'ye keskin bir bakış: Ülke haritasının sağ alt ucundan, yukarı sol üste doğru Türkiye denilen o yoğun kütleye bakıldığı zaman hissedilenler: bir film şeridi gibi hızlı dönen haberler, isimler, bilgiler, devlet, siyasi figürler, siyasi demeçler, duygular, elma ile armudun toplanabildiği kaotik bir matematik, baskıcı bir kütlesel trafik. Kendi etrafına aşağıya baktığında ise ana kitleden kopmak isterken sabit olarak kalan bir açı. İsahag Uygar Eskiciyan, ilk kitabında ülkedeki konumuna dair sert bir karar veriyor: aşağıdan başlayarak severim ülkemi ayak parmaklarındaki nasırdan.
Batman'dan Türkiye'ye keskin bir bakış: Ülke haritasının sağ alt ucundan, yukarı sol üste doğru Türkiye denilen o yoğun kütleye bakıldığı zaman hissedilenler: bir film şeridi gibi hızlı dönen haberler, isimler, bilgiler, devlet, siyasi figürler, siyasi demeçler, duygular, elma ile armudun toplanabildiği kaotik bir matematik, baskıcı bir kütlesel trafik. Kendi etrafına aşağıya baktığında ise ana kitleden kopmak isterken sabit olarak kalan bir açı. İsahag Uygar Eskiciyan, ilk kitabında ülkedeki konumuna dair sert bir karar veriyor: aşağıdan başlayarak severim ülkemi ayak parmaklarındaki nasırdan.