İnsanın dış dünyasından iç dünyasına bir kanal olan “şiir kanalı” “bilişim ve eğlence çağı” insanının; yaşanmamış zamanlardan, sahte ve sanal dünyalardan sıyrılarak; kendine, ruhuna, yüreğinin sesine dönmesi, insanı insan yapan değerlerinin takipçisi olması ve insanın ruhunu ve kalbini besleyen, zamana yenilmeyen kadim değerlerine yeniden abone olmasının bir yoludur diye Şiiri tarifleyen
Osman Murtaza Gökdal'ın akıcı üslupla, gerek güncel ve gerekse tarihe vurgular yaparak kaleme aldığı Aşk medeniyeti kitabı okurları tarafından çok beğeni kazandı.
Bir solukta okuyacağınıza inandığımız kitaptan bir şiiri sizlerle paylaşıyoruz.
Doğdu geceye mehtap gibi
Endülüs Emevi
Masallarda değildi
Zümrüd-ü Anka ve Kaf Dağı.
Sanat ve Aşk
İşte orada
El-Hamra da
Kadın insan mı?
Yoksa şeytan mı?
Tartışırken bunu batı.
Bağdat, Buhara
Şam ve İstanbul
Okudu kainatı.
İnsanın dış dünyasından iç dünyasına bir kanal olan “şiir kanalı” “bilişim ve eğlence çağı” insanının; yaşanmamış zamanlardan, sahte ve sanal dünyalardan sıyrılarak; kendine, ruhuna, yüreğinin sesine dönmesi, insanı insan yapan değerlerinin takipçisi olması ve insanın ruhunu ve kalbini besleyen, zamana yenilmeyen kadim değerlerine yeniden abone olmasının bir yoludur diye Şiiri tarifleyen
Osman Murtaza Gökdal'ın akıcı üslupla, gerek güncel ve gerekse tarihe vurgular yaparak kaleme aldığı Aşk medeniyeti kitabı okurları tarafından çok beğeni kazandı.
Bir solukta okuyacağınıza inandığımız kitaptan bir şiiri sizlerle paylaşıyoruz.
Doğdu geceye mehtap gibi
Endülüs Emevi
Masallarda değildi
Zümrüd-ü Anka ve Kaf Dağı.
Sanat ve Aşk
İşte orada
El-Hamra da
Kadın insan mı?
Yoksa şeytan mı?
Tartışırken bunu batı.
Bağdat, Buhara
Şam ve İstanbul
Okudu kainatı.