Çağdaş şiirin "çağrışım"ı öne çıkaran özelliğini Ersin Karaca'nın şiirlerinde de görmek mümkün. Bu da onun modern şiirin dilini yakalamaya çalıştığını gösteriyor. Ersin Karaca'nın şiiri, bazen bir çağrışımın ardından imgeyle bazen de bir imgenin ardından gelen çağrışımla yürüyor.
Berneva'da bir yandan çağdaş şiirin iki ana unsuru olan "çağrışım" ve "imge" kendini gösterirken diğer yandan klasik unsurun yapı taşları olan hece ölçüsü, kafiye ve dörtlük öne çıkıyor. Çoğu kere iç kafiyelerle örülen bir şiirle karşı karşıya olduğumuzu hissediyoruz. Bu da Ersin Karaca'nın çağdaş şiirin formlarını kullanırken klasik şiirden kopmadığını gösteriyor. Berneva ilerliyor ve cümle yapılarında İkinci Yeni Şiiri'nde görülen deformasyon dikkati çekiyor.
Çağdaş şiirin "çağrışım"ı öne çıkaran özelliğini Ersin Karaca'nın şiirlerinde de görmek mümkün. Bu da onun modern şiirin dilini yakalamaya çalıştığını gösteriyor. Ersin Karaca'nın şiiri, bazen bir çağrışımın ardından imgeyle bazen de bir imgenin ardından gelen çağrışımla yürüyor.
Berneva'da bir yandan çağdaş şiirin iki ana unsuru olan "çağrışım" ve "imge" kendini gösterirken diğer yandan klasik unsurun yapı taşları olan hece ölçüsü, kafiye ve dörtlük öne çıkıyor. Çoğu kere iç kafiyelerle örülen bir şiirle karşı karşıya olduğumuzu hissediyoruz. Bu da Ersin Karaca'nın çağdaş şiirin formlarını kullanırken klasik şiirden kopmadığını gösteriyor. Berneva ilerliyor ve cümle yapılarında İkinci Yeni Şiiri'nde görülen deformasyon dikkati çekiyor.