Nilüfer Öndin'in eldeki çalışması, biçim sorununu üç tarzda ele alıyor: varlıkta, bilgide ve sanatta. Tez, başlıca olarak sanat felsefesi için bir hazırlık niteliğini taşırken sanatın dayandığı varlıkbilimsel-bilgibilimsel temeli gün ışığına çıkarmayı deniyor. Onun ağırlıklı yönünü sanat oluştururken, burada yalnızca soyut-kavramsal bir düzlemde kalınmıyor, tersine bir sanat tarihçisi gözüyle somut sanat yapıtlarına da bakılıyor.
Nilüfer Öndin'in eldeki çalışması, biçim sorununu üç tarzda ele alıyor: varlıkta, bilgide ve sanatta. Tez, başlıca olarak sanat felsefesi için bir hazırlık niteliğini taşırken sanatın dayandığı varlıkbilimsel-bilgibilimsel temeli gün ışığına çıkarmayı deniyor. Onun ağırlıklı yönünü sanat oluştururken, burada yalnızca soyut-kavramsal bir düzlemde kalınmıyor, tersine bir sanat tarihçisi gözüyle somut sanat yapıtlarına da bakılıyor.