Kuran-ı Kerimin akıbetinin önceki kitaplar gibi olmamasının en önemli sebeplerinden biri de Hz. Aişenin deyimiyle, yaşayan Kuraân olan Hz. Peygamberin şahsında,Kuranın canlı bir şekilde, açıklanmasının yapılmasıdır ve sahabenin de bu açıklamalara tabi olup bizlere aktarmasıdır.
Kitabımızın yazılış amacı da Kuran-ı Kerimde belirtilen esasları en güzel şekilde uygulamış olan ve Kuraânda bizim için en güzel örnek olarak gösterilen Hz. Peygamber (sas)in bir beşer ve devlet başkanı olarak uygulamalarını tespit etmektir. Bu kitap böyle bir düşüncenin ürünü olarak yazılmıştır.
Kuran-ı Kerimin akıbetinin önceki kitaplar gibi olmamasının en önemli sebeplerinden biri de Hz. Aişenin deyimiyle, yaşayan Kuraân olan Hz. Peygamberin şahsında,Kuranın canlı bir şekilde, açıklanmasının yapılmasıdır ve sahabenin de bu açıklamalara tabi olup bizlere aktarmasıdır.
Kitabımızın yazılış amacı da Kuran-ı Kerimde belirtilen esasları en güzel şekilde uygulamış olan ve Kuraânda bizim için en güzel örnek olarak gösterilen Hz. Peygamber (sas)in bir beşer ve devlet başkanı olarak uygulamalarını tespit etmektir. Bu kitap böyle bir düşüncenin ürünü olarak yazılmıştır.