Bülent Diken Kış Uykusu– Sosyal Bir Topoloji Olarak Yokoluş
Tunç Yıldırım Türk Sinema Tarihyazımı ve Türler: Yeşilçam'ın Stand Türlerine Giriş Melodramlar – Köy Filmleri (1948–1959)
Zehra Cerrahoğlu Zıraman 1990 Sonrası Türkiye Sineması ve Reha Erdem Filmleri
Pınar Ferry Kanun Namına'dan Eşkıya'ya Türk Sineması'nda Adalet Savaşçısı
Yasin Sofuoğlu Bir Yalınlık Olarak Varoluş, Bir Duygulanım Olarak Sinema
Alkan Avcıoğlu Görsel Haz Politikası Üzerinde Oyunlar: Suç Objesi Olarak Kadınlar
Eren Yüksel Kadın Yönetmenlerin Filmlerinde Erkeklik Temsilleri ve Şiddet
Esin Berktaş Yunan Yeni Dalga Sineması: Avranas'ın Şiddet Güzeli Filminde Aile İçi Cinsel İstismarın Temsili
Özge Yalçın İtalya'da Bir Don Kişot Esintisi: İtalyan Yeni Gerçekçiliği
Yunus Namaz Afrika Sinemasının Sömürgecilikle İmtihanı: Senegal'de Sinema ve Senegalli İlk Yönetmenlere
Yusuf Ziya Gökçek Kolonyal Hafıza'dan Dekolonizasyon Öforisi'ne: Afrika Sinemasını Hikayeleştirmek
Bülent Diken Kış Uykusu– Sosyal Bir Topoloji Olarak Yokoluş
Tunç Yıldırım Türk Sinema Tarihyazımı ve Türler: Yeşilçam'ın Stand Türlerine Giriş Melodramlar – Köy Filmleri (1948–1959)
Zehra Cerrahoğlu Zıraman 1990 Sonrası Türkiye Sineması ve Reha Erdem Filmleri
Pınar Ferry Kanun Namına'dan Eşkıya'ya Türk Sineması'nda Adalet Savaşçısı
Yasin Sofuoğlu Bir Yalınlık Olarak Varoluş, Bir Duygulanım Olarak Sinema
Alkan Avcıoğlu Görsel Haz Politikası Üzerinde Oyunlar: Suç Objesi Olarak Kadınlar
Eren Yüksel Kadın Yönetmenlerin Filmlerinde Erkeklik Temsilleri ve Şiddet
Esin Berktaş Yunan Yeni Dalga Sineması: Avranas'ın Şiddet Güzeli Filminde Aile İçi Cinsel İstismarın Temsili
Özge Yalçın İtalya'da Bir Don Kişot Esintisi: İtalyan Yeni Gerçekçiliği
Yunus Namaz Afrika Sinemasının Sömürgecilikle İmtihanı: Senegal'de Sinema ve Senegalli İlk Yönetmenlere
Yusuf Ziya Gökçek Kolonyal Hafıza'dan Dekolonizasyon Öforisi'ne: Afrika Sinemasını Hikayeleştirmek