Ejderha Kanı (Orjinal sayı 1): İmparatorluğun güneyinde Baijadan adşı bnir liman kenti... Kara Ejderha (Dragonero) olarak bilinen Ian Aranill, arkadaşı Gmor (bir ork), orman elfi Sera ve Teknokratlar Sınıfından kardeşi Myrva gizli araştırma görevindedirler. Birileri ork kabilelerini isyana teşvik etmek için onlara silah sağlamaktadır. Ama bizimkiler çok daha tehlikeli bir silahla karşılaşır: Sönmeyen Ateş. Böylece Ejderha Katili ve yoldaşları bu korkunç silahın yaratıcıları bulmak için çok tehlikeli bir maceraya atılacaktır.
Simyacının Sırrı (Orjinal sayı 2): Güneş Denizi'nin güneydoğu kıyıları. Ian, Gmor, Sera ve Myrva, sönmeyen ateş biçimindeki ölümcül silahın izini bulabilmek için eski büyücüler sınıfının en kudretli isimlerinden olan Alben'i aramaktadırlar. Yaşlı büyücü sayesinde belki de o karanlık düşman hakkında bir şeyler öğrenmeyi umuyorlardı. Ama yaşlı büyücü onları pek de hoş karşılamayacaktır; üstelik olayla aslında Ian'ın altı yıl önce çıktığı bir başka İmparatorluk göreviyle de bağlantılır...
Ejderha Kanı (Orjinal sayı 1): İmparatorluğun güneyinde Baijadan adşı bnir liman kenti... Kara Ejderha (Dragonero) olarak bilinen Ian Aranill, arkadaşı Gmor (bir ork), orman elfi Sera ve Teknokratlar Sınıfından kardeşi Myrva gizli araştırma görevindedirler. Birileri ork kabilelerini isyana teşvik etmek için onlara silah sağlamaktadır. Ama bizimkiler çok daha tehlikeli bir silahla karşılaşır: Sönmeyen Ateş. Böylece Ejderha Katili ve yoldaşları bu korkunç silahın yaratıcıları bulmak için çok tehlikeli bir maceraya atılacaktır.
Simyacının Sırrı (Orjinal sayı 2): Güneş Denizi'nin güneydoğu kıyıları. Ian, Gmor, Sera ve Myrva, sönmeyen ateş biçimindeki ölümcül silahın izini bulabilmek için eski büyücüler sınıfının en kudretli isimlerinden olan Alben'i aramaktadırlar. Yaşlı büyücü sayesinde belki de o karanlık düşman hakkında bir şeyler öğrenmeyi umuyorlardı. Ama yaşlı büyücü onları pek de hoş karşılamayacaktır; üstelik olayla aslında Ian'ın altı yıl önce çıktığı bir başka İmparatorluk göreviyle de bağlantılır...