Bu bir son ve sonsuzluk aynı zamanda, bilginin sonsuzluğu: bir kez daha basit ve doğrudan, kendini bir gökcismi gibi batıran ve yeniden ortaya çıkaran, her eylemde yeni forma bürünecek bir bilgi. Pratikler bizi teskin etmediği için irade temelde doğru değildir. Iradeye karşı koymak için kişi bilgi arzusunu gözardı edemez fakat bilgi, kendini duyarsızlaştırdığında ve kendini “kendi bedenini inşa eden bir ruh” olarak yarattığında, irade için mükemmelleşir. Bu nedenle, bu düneyevi yaşamın kırılganlığı, resmiyet ve maddesellik, Dandizm ve materyalizm ve cennet için bilginin miracı ve ölümüyle sona ermeyen bir eğitime tabi kalın.
Bu bir son ve sonsuzluk aynı zamanda, bilginin sonsuzluğu: bir kez daha basit ve doğrudan, kendini bir gökcismi gibi batıran ve yeniden ortaya çıkaran, her eylemde yeni forma bürünecek bir bilgi. Pratikler bizi teskin etmediği için irade temelde doğru değildir. Iradeye karşı koymak için kişi bilgi arzusunu gözardı edemez fakat bilgi, kendini duyarsızlaştırdığında ve kendini “kendi bedenini inşa eden bir ruh” olarak yarattığında, irade için mükemmelleşir. Bu nedenle, bu düneyevi yaşamın kırılganlığı, resmiyet ve maddesellik, Dandizm ve materyalizm ve cennet için bilginin miracı ve ölümüyle sona ermeyen bir eğitime tabi kalın.