“...Nasıl vücut hekim ve eğitmeni ve toprak çiftçiyi ilgilendiren konularsa, tabi olarak iyi ve akıllı bir adam için konu kendisinin ustası olma becerisidir. Ve iyi ve bilge insanın işi, görünüşleri Doğaya göre kullanmaktır. Çünkü iyi olana rıza göstermek ve kötü olanı reddetmek ve belirsiz olana karşı ihtiyatlı olmak her ruhun mizacıdır ve böylece iyinin peşine düşer ve kötülükten kaçınırlar ve ne iyi ne de kötü olana doğru yönelirler. Döviz alımı satımı yapanın ya da şifalı ot satıcısının Sezar'ın madeni parasını reddetmesi yasal olmadığı için, ancak biri onu sunarsa, o zaman, istese de istemese de, o paranın karşılığında satılan şeyden vazgeçmelidir, ruh için de durum bundan ibarettir. İyi olan göründüğünde, doğrudan ruh ona doğru eder ve Kötülükten uzaklaşır. Ve ruh iyinin herhangi bir açık imgesini asla reddetmez, Sezar'ın madeni parası kadar kabul görür. Hem Tanrı'nın hem de insanın her hareketi bu noktaya bağlıdır....”
“...Nasıl vücut hekim ve eğitmeni ve toprak çiftçiyi ilgilendiren konularsa, tabi olarak iyi ve akıllı bir adam için konu kendisinin ustası olma becerisidir. Ve iyi ve bilge insanın işi, görünüşleri Doğaya göre kullanmaktır. Çünkü iyi olana rıza göstermek ve kötü olanı reddetmek ve belirsiz olana karşı ihtiyatlı olmak her ruhun mizacıdır ve böylece iyinin peşine düşer ve kötülükten kaçınırlar ve ne iyi ne de kötü olana doğru yönelirler. Döviz alımı satımı yapanın ya da şifalı ot satıcısının Sezar'ın madeni parasını reddetmesi yasal olmadığı için, ancak biri onu sunarsa, o zaman, istese de istemese de, o paranın karşılığında satılan şeyden vazgeçmelidir, ruh için de durum bundan ibarettir. İyi olan göründüğünde, doğrudan ruh ona doğru eder ve Kötülükten uzaklaşır. Ve ruh iyinin herhangi bir açık imgesini asla reddetmez, Sezar'ın madeni parası kadar kabul görür. Hem Tanrı'nın hem de insanın her hareketi bu noktaya bağlıdır....”