Fıkhı okumak, Kur'an'ın ihtiyaçtan fazlasını öğrenmekten efdaldir. Bir kimse Kur'an'ın bir kısmını öğrense de geri kalanını da öğrenmek için vakit bulsa, efdal olan fıkıhla iştigal etmesidir. Çünkü Kur'an'ı ezberlemek farz-ı ayındır. Toplumun ibadet ve muemalatında fıkha ihtiyacı çok olduğundan ve hafızlara bisbetle Fukahanın daha az oluşundan dolayı, fıkhın ihtiyaçtan fazla miktarını öğrenmek namaz için yetecek miktardan farzla Kur'an ezberlemekten daha faziletlidir.
Fıkhı okumak, Kur'an'ın ihtiyaçtan fazlasını öğrenmekten efdaldir. Bir kimse Kur'an'ın bir kısmını öğrense de geri kalanını da öğrenmek için vakit bulsa, efdal olan fıkıhla iştigal etmesidir. Çünkü Kur'an'ı ezberlemek farz-ı ayındır. Toplumun ibadet ve muemalatında fıkha ihtiyacı çok olduğundan ve hafızlara bisbetle Fukahanın daha az oluşundan dolayı, fıkhın ihtiyaçtan fazla miktarını öğrenmek namaz için yetecek miktardan farzla Kur'an ezberlemekten daha faziletlidir.