Kathi Weeks, Feminist Öznelerin Kuruluşu adlı çalışmasında, 1980'li yıllarda yürütülen modernizm/post-modernizm tartışmasının ötesine geçerek, günümüzde feminist öznelerin kuruluşuna dair yeni olanaklar üzerine düşünmenin önünü açıyor. Modern ve post-modern özne kuramlarının ve bunların felsefi temellerinin, feminist düşünce ve pratik üzerindeki etkilerini tarihsel bir yaklaşımla inceliyor. İster metafizik isterse doğallaştırıcı olsun özcü yaklaşımların dışında özcü olmayan bir feminist yaklaşımın nasıl kurulabileceğini araştırıyor. Modernizmin tekleştirici, post-modernizmin ise bireyci özne anlayışlarının aksine, Nietzsche'nin "ebedi dönüş", Foucault'nun "öznellik", Deleuze'ün "fark" ve son olarak Negri'nin "emeğin kendini değerli kılması" kavrayışları etrafında kurucu bir feminist öznellik projesi geliştiriyor. Bu proje, kadın emeğinin maddiliğini, çokluğunu ve kolektifliğini temel alan bir özne/öznellik yaklaşımı öneriyor.
Kathi Weeks, Feminist Öznelerin Kuruluşu adlı çalışmasında, 1980'li yıllarda yürütülen modernizm/post-modernizm tartışmasının ötesine geçerek, günümüzde feminist öznelerin kuruluşuna dair yeni olanaklar üzerine düşünmenin önünü açıyor. Modern ve post-modern özne kuramlarının ve bunların felsefi temellerinin, feminist düşünce ve pratik üzerindeki etkilerini tarihsel bir yaklaşımla inceliyor. İster metafizik isterse doğallaştırıcı olsun özcü yaklaşımların dışında özcü olmayan bir feminist yaklaşımın nasıl kurulabileceğini araştırıyor. Modernizmin tekleştirici, post-modernizmin ise bireyci özne anlayışlarının aksine, Nietzsche'nin "ebedi dönüş", Foucault'nun "öznellik", Deleuze'ün "fark" ve son olarak Negri'nin "emeğin kendini değerli kılması" kavrayışları etrafında kurucu bir feminist öznellik projesi geliştiriyor. Bu proje, kadın emeğinin maddiliğini, çokluğunu ve kolektifliğini temel alan bir özne/öznellik yaklaşımı öneriyor.