Bir toplum düşünün, Allah onları mazaretli saymamış ve müşrik-kafir diye isimlendirmiştir. Bu isimlendirmede müessir fiiller şunlardır:
- O toplum Allah'ın varlığına inanmakla beraber Salih insanlar olduklarına inandıkları putlara ibadetlerini safediyorlar, onlardan fayda ve zarar bekliyorlardı. Bunu asla müşrik olmak adına değil, İbrahim (a.s.) dinin bu olduğuna inandıkları için yapıyorlar.
-O toplumun bir parlamentosu vardır. Darun nedve adında. Her kabilenin önde geleni orda kabilesini temsil ediyor, heyet düzenini yeni kanunlarını orda belirliyorlardı.
- Bütün dostlukları ve düşmanlıkları kutsallık atfettikleri putları, ataları, kabileleri içindi.
Bir toplum düşünün, Allah onları mazaretli saymamış ve müşrik-kafir diye isimlendirmiştir. Bu isimlendirmede müessir fiiller şunlardır:
- O toplum Allah'ın varlığına inanmakla beraber Salih insanlar olduklarına inandıkları putlara ibadetlerini safediyorlar, onlardan fayda ve zarar bekliyorlardı. Bunu asla müşrik olmak adına değil, İbrahim (a.s.) dinin bu olduğuna inandıkları için yapıyorlar.
-O toplumun bir parlamentosu vardır. Darun nedve adında. Her kabilenin önde geleni orda kabilesini temsil ediyor, heyet düzenini yeni kanunlarını orda belirliyorlardı.
- Bütün dostlukları ve düşmanlıkları kutsallık atfettikleri putları, ataları, kabileleri içindi.