Hz. Âdem'den beri Allah'ın sünnetinde değişme yoktur. İlahi düzende otorite Allah'a aittir. Ve Allah kendi otoritesini insanlar arasından seçtiği peygamberlerle, nebilerle ve imamlarla yani kendi yetkilendirdiği elle icra etmektedir.
Allah'ın kurduğu düzende, Allah'ın hükmünün ve sözünün tecellisi olan her dönemde -kıyamete kadar- bir otoritenin olma zorunluluğu vardır.
Allah, Peygamber Efendimizden (s.a.a) sonra da ilahi otorite seçimini devam ettirmiştir.
Kitapta, Mehdi'yi (a.s) inkârın arka planı ile Âdem'den (a.s) beri tevhit nizamının, ilahi düzenin temel kodlarından biri olan mehdeviyetin Kur'an ve sünnetteki kaynaklarına değinilmektedir.
Hz. Âdem'den beri Allah'ın sünnetinde değişme yoktur. İlahi düzende otorite Allah'a aittir. Ve Allah kendi otoritesini insanlar arasından seçtiği peygamberlerle, nebilerle ve imamlarla yani kendi yetkilendirdiği elle icra etmektedir.
Allah'ın kurduğu düzende, Allah'ın hükmünün ve sözünün tecellisi olan her dönemde -kıyamete kadar- bir otoritenin olma zorunluluğu vardır.
Allah, Peygamber Efendimizden (s.a.a) sonra da ilahi otorite seçimini devam ettirmiştir.
Kitapta, Mehdi'yi (a.s) inkârın arka planı ile Âdem'den (a.s) beri tevhit nizamının, ilahi düzenin temel kodlarından biri olan mehdeviyetin Kur'an ve sünnetteki kaynaklarına değinilmektedir.