Siliniyor, siliniyor. Her şey siliniyor. Siyah, simsiyahkaranlığa batıyorum. Her yer siyah, yalnızca bukaranlığın merkezinde iki siyah billur hiç kaybolmuyor.Bitiyorum, arkaya doğru düşüyorum. İçimden, evet kendivücudumun içinden tıpkı bana benzer sanki başka birhayalet, benim hayaletim kalkıyor, ben düşüyorum,o kalkıyor. Ağır, müthiş, kaldıramayacağım kadarağır bir uyku... Ben düşüyorum. Fakat tıpkı bana benzerbirisi değil, benim aynım, aynadaki hayalim kadar aynım,kalkıyor gibi görüyordum. Uykum var...Türkçe yayımlanmış ilk dört başı mamur polisiye romanolarak tanımlanan Karanlık Konakta Ne Var? Türkpolisiye edebiyatının roman formatındakiilk ciddi örneğidir. Aynı zamanda bu ilk gerçek polisiyeromanımız fantastik polisiye ya da korku polisiyesinin deilk örneğini oluşturan özgün bir eserdir.
Oğlak Yayınları, M. Âkil'in Karanlık Konakta Ne Var?romanını Klasik Maceraperestler dizisinde yayımlamaktangurur duyar.
Siliniyor, siliniyor. Her şey siliniyor. Siyah, simsiyahkaranlığa batıyorum. Her yer siyah, yalnızca bukaranlığın merkezinde iki siyah billur hiç kaybolmuyor.Bitiyorum, arkaya doğru düşüyorum. İçimden, evet kendivücudumun içinden tıpkı bana benzer sanki başka birhayalet, benim hayaletim kalkıyor, ben düşüyorum,o kalkıyor. Ağır, müthiş, kaldıramayacağım kadarağır bir uyku... Ben düşüyorum. Fakat tıpkı bana benzerbirisi değil, benim aynım, aynadaki hayalim kadar aynım,kalkıyor gibi görüyordum. Uykum var...Türkçe yayımlanmış ilk dört başı mamur polisiye romanolarak tanımlanan Karanlık Konakta Ne Var? Türkpolisiye edebiyatının roman formatındakiilk ciddi örneğidir. Aynı zamanda bu ilk gerçek polisiyeromanımız fantastik polisiye ya da korku polisiyesinin deilk örneğini oluşturan özgün bir eserdir.
Oğlak Yayınları, M. Âkil'in Karanlık Konakta Ne Var?romanını Klasik Maceraperestler dizisinde yayımlamaktangurur duyar.