Türklere göre, Kati Hirşel iyi Türkçe konuşan bir yabancı. Bir Alman. Oysa, Ben İstanbulluyum, diyor o. Dünyada kendimi ait hissettiğim tek yer İstanbul. Kati'nin Kuledibi'nde poliseye roman sattığ bir Kitapçı Dükkanı, Cihangir'de bir evi, İstanbul'un çeşitli semtlerine dağılmış arkadaşları ve Peugeot marka eski bir otomobili var. İstanbul'daki bütün cazip erkeklerin ya evli, ya da eşcinsel olduğuna inanmakla birlikte, gene de Allah'tan umudu kesmiyor. Doğru erkeği bulana kadar maceraya açık.
Kati Hirşel erkeklerle uğraşırken kendini vahşi bir cinayetin ortasında buluyor. Haremde 1001 Gece adlı filmi çekmek üzere İstanbul'a gelen Alman yönetmen Kurt Müller, otel odasında ölü bulunuyor...
Kitapçı Dükkanı hem bir polisiye, hem de bir ilk roman: Katil kim? sorusuyla okuyucuyu sonuna kadar sürüklemeyi başaran, aynı zamanda Türkiye toplumuna yönelik acımasız eleştiriler yönelten bir roman...
Türklere göre, Kati Hirşel iyi Türkçe konuşan bir yabancı. Bir Alman. Oysa, Ben İstanbulluyum, diyor o. Dünyada kendimi ait hissettiğim tek yer İstanbul. Kati'nin Kuledibi'nde poliseye roman sattığ bir Kitapçı Dükkanı, Cihangir'de bir evi, İstanbul'un çeşitli semtlerine dağılmış arkadaşları ve Peugeot marka eski bir otomobili var. İstanbul'daki bütün cazip erkeklerin ya evli, ya da eşcinsel olduğuna inanmakla birlikte, gene de Allah'tan umudu kesmiyor. Doğru erkeği bulana kadar maceraya açık.
Kati Hirşel erkeklerle uğraşırken kendini vahşi bir cinayetin ortasında buluyor. Haremde 1001 Gece adlı filmi çekmek üzere İstanbul'a gelen Alman yönetmen Kurt Müller, otel odasında ölü bulunuyor...
Kitapçı Dükkanı hem bir polisiye, hem de bir ilk roman: Katil kim? sorusuyla okuyucuyu sonuna kadar sürüklemeyi başaran, aynı zamanda Türkiye toplumuna yönelik acımasız eleştiriler yönelten bir roman...