Cihan sessiz bir Kur'ân, Kur'ân da sesli bir cihan olduğunagöre;Ehl-i Kur'ân da, her ikisinin feyz ve rûhâniyet kavşağındabulunan bir irfan mihrâkı ve tecellî âbidesidir.Erişilmez incelikler ve dibi görülmez derinliklerinörneği olarak yaratılan insan, yüksek kıymetini, ancak
Rabbine kulluk istikameti üzere Kur'ân ve Sünnet dünyasındayaşamakla muhafaza eder.Kur'ân'ın en mühim berekâtından biri de insanı içindenuyandırmak, dış güzelliklerle hislendirmek, âfak veenfüs cilveleri içinde onu Rabbinin muhabbetine çekmektir.Bu güzel kâinat karşısında duygulanmak, hislibir yürekle ürpermek, ancak yaşayan bir canlı Kur'ânolanlara mahsus bir keyfiyettir.
İlimde sınırlılık, Kur'ân ilmi olan îmanda ise nâmütenâhîlikvardır.Kur'ân-ı Kerim, Rasûlullah Efendimiz'in kalbine indi.Fahr-i Kâinat Efendimiz'in rûhâniyetiyle, fazîletiyle,şahsiyetiyle, nezâket ve zarâfetiyle Kur'ân'laşan mü'min yürekleri,kâinâtın Hâlık'ının tecellîmekânıdır.Ne mutlu bu idrâke ve yaşayışa nâilolabilenlere!
Cihan sessiz bir Kur'ân, Kur'ân da sesli bir cihan olduğunagöre;Ehl-i Kur'ân da, her ikisinin feyz ve rûhâniyet kavşağındabulunan bir irfan mihrâkı ve tecellî âbidesidir.Erişilmez incelikler ve dibi görülmez derinliklerinörneği olarak yaratılan insan, yüksek kıymetini, ancak
Rabbine kulluk istikameti üzere Kur'ân ve Sünnet dünyasındayaşamakla muhafaza eder.Kur'ân'ın en mühim berekâtından biri de insanı içindenuyandırmak, dış güzelliklerle hislendirmek, âfak veenfüs cilveleri içinde onu Rabbinin muhabbetine çekmektir.Bu güzel kâinat karşısında duygulanmak, hislibir yürekle ürpermek, ancak yaşayan bir canlı Kur'ânolanlara mahsus bir keyfiyettir.
İlimde sınırlılık, Kur'ân ilmi olan îmanda ise nâmütenâhîlikvardır.Kur'ân-ı Kerim, Rasûlullah Efendimiz'in kalbine indi.Fahr-i Kâinat Efendimiz'in rûhâniyetiyle, fazîletiyle,şahsiyetiyle, nezâket ve zarâfetiyle Kur'ân'laşan mü'min yürekleri,kâinâtın Hâlık'ının tecellîmekânıdır.Ne mutlu bu idrâke ve yaşayışa nâilolabilenlere!