Ledün İlmi. Çok fazlaca üzerinde durulamadı, çünkü bilinmeyeni, görünenlere anlatmak zordur. Ustalık gerektirir. Biraz da heybetli bir konudur, ürkülür. Gayb Âlemi ne de olsa. Görünmeyen Âlem. İslâm Tasavvufu'na göre görünmez anlaşılmaz yani akıl ve beş duyu ile algılanamaz âlemdir Gayb Âlemi. Mistikler, Gayb Âlemi'ne, “Ledün İlmi” adını vermişler. Şimdi ise, “Kendinde Öğretim” diyoruz. Bu içsel ve batinî yolu Yazar Kevser Yeşiltaş, Ledün İlmi kitabında şöyle tanımlıyor.
“Batında derin OL, derinleş ki, zahirde genişleyebilesin. Gayb Âlemi'nde derinleş ki, görüneninde yol alabilesin. Gizlinde derinleş ki, bedenindeki dünyadan, hakikat dünyasına doğabilesin. Ledün İlmi sende zuhur etsin, açığa çıksın, kendini meydana vursun. Yoksa zahirilikte boğulursun." Hayy'di!
Ledün İlmi. Çok fazlaca üzerinde durulamadı, çünkü bilinmeyeni, görünenlere anlatmak zordur. Ustalık gerektirir. Biraz da heybetli bir konudur, ürkülür. Gayb Âlemi ne de olsa. Görünmeyen Âlem. İslâm Tasavvufu'na göre görünmez anlaşılmaz yani akıl ve beş duyu ile algılanamaz âlemdir Gayb Âlemi. Mistikler, Gayb Âlemi'ne, “Ledün İlmi” adını vermişler. Şimdi ise, “Kendinde Öğretim” diyoruz. Bu içsel ve batinî yolu Yazar Kevser Yeşiltaş, Ledün İlmi kitabında şöyle tanımlıyor.
“Batında derin OL, derinleş ki, zahirde genişleyebilesin. Gayb Âlemi'nde derinleş ki, görüneninde yol alabilesin. Gizlinde derinleş ki, bedenindeki dünyadan, hakikat dünyasına doğabilesin. Ledün İlmi sende zuhur etsin, açığa çıksın, kendini meydana vursun. Yoksa zahirilikte boğulursun." Hayy'di!