Rahman ve Rahim olan Allah'ın adıyla.
“Günahkâr kul, nefsine zulmeden, yarın başına ne geleceğini bilmeyen ve dünkü yaptığını unutmaya gayret eden Halid'in (k.s) arzuhalidir.
Su kanmak için, yemek doymak için adet üzere birer sebeptir. Ehl-i Sünnete göre, ruh da hayat için böyle bir sebeptir. Zahirde onsuz olmaz fakat hakiki sebep değildir. Öyleyse Allah (c.c), her şeyi sebepsiz de yaratmaya kadirdir.
Rahman ve Rahim olan Allah'ın adıyla.
“Günahkâr kul, nefsine zulmeden, yarın başına ne geleceğini bilmeyen ve dünkü yaptığını unutmaya gayret eden Halid'in (k.s) arzuhalidir.
Su kanmak için, yemek doymak için adet üzere birer sebeptir. Ehl-i Sünnete göre, ruh da hayat için böyle bir sebeptir. Zahirde onsuz olmaz fakat hakiki sebep değildir. Öyleyse Allah (c.c), her şeyi sebepsiz de yaratmaya kadirdir.