Dinde delil olması yönünden Rasulullah (s.a.s)'ın hadisleri Kur'an'dan sonra ikinci kaynaktır.
Bunu bilen bir takım çevreler Tevhid akidesini saptırmak için gerek kasıtlı gerekse cahilane olarak sadece ve sadece heva ve heveslerine uygun olarak bir takım hadisler ortaya koymuşlar ve bunlarla amel etmeyi mübah saymışlardır. Bu sebeblerle gerek zayıf olan hadisleri ortaya koyarak ve gerekse kendileri hadis uydurarak bu amaçlarını gerçekleştirmeye çalışmışlardır.
İşte bu kitap; zayıf ve uydurma hadislerin dinde yaptığı tahrifleri ortaya koymakta, okuyucuyu bu yönüyle cahilane inanç, düşünce ve amelden sakındırarak gerçek iman, düşünce ve amele yöneltmektedir.
Dinde delil olması yönünden Rasulullah (s.a.s)'ın hadisleri Kur'an'dan sonra ikinci kaynaktır.
Bunu bilen bir takım çevreler Tevhid akidesini saptırmak için gerek kasıtlı gerekse cahilane olarak sadece ve sadece heva ve heveslerine uygun olarak bir takım hadisler ortaya koymuşlar ve bunlarla amel etmeyi mübah saymışlardır. Bu sebeblerle gerek zayıf olan hadisleri ortaya koyarak ve gerekse kendileri hadis uydurarak bu amaçlarını gerçekleştirmeye çalışmışlardır.
İşte bu kitap; zayıf ve uydurma hadislerin dinde yaptığı tahrifleri ortaya koymakta, okuyucuyu bu yönüyle cahilane inanç, düşünce ve amelden sakındırarak gerçek iman, düşünce ve amele yöneltmektedir.