“Parker'ı ilgi çekici yapan şey, kötülüğe karşı bir mücadelesi olmasına rağmen, kendisinin de karanlık bir yönü oluşu. Geçmişi, şiddete ve suça eğilimi tarafından sürekli kovalanıyor olması.“
Telegraph Dergisi
“Geceleri korkulu rüyalar görmeye teşvik eden kötü bir karakteri de içinde barındıran şaşırtıcı derecede tüyler ürpertici bir yapıt. Dudak uçuklatıcı bir eser.“
Yorkshire Post
“U2 ve Guinness'ten sonra İrlanda'nın en iyi ihracı...Karanlık, tehdit edici ve bunalımlı; ama hınzır esprilerin de göze çarptığı bir roman. Connolly, çığlık attırarak sizi uçurumun kenarına getiriyor ve sonra sakince sizi aşağı itiyor.“
Yorkshire Evening Post
“Connolly'nin zahmetli araştırmaları, zeki mizah anlayışı ve gerçekten korkutucu karakterler yaratan mükemmel yeteneği... Hepsi birlikte hakiki bir macera romanı ortaya koyuyor.“
Liste, Glasgow
“John Connolly lanetlenmişlerin yer altı dünyasına daldıkça, okuyucu, kısık gözleriyle, bu ürkütücü yolculuğa sıkıca tutunmalı.“
Irish Times
“Gerçekten heyecan verici bir macera romanı yazarı... Son on yılın en heyecan verici yeteneği... Bu eser bir yazar olarak yeteneklerinin çok iyi ve sürükleyici bir kanıtı... Olağanüstü bir çalışma.“
Sunday Business Post, Dublin
“Güzelce yazılmış ve iyice araştırılmış... Yeni bir edebi tür ortaya çıkarırcasına... Connolly'nin suç ve cezaya yönelik cazibesi, hikayesini ve karakterlerini çerçeveliyor. Öldüren Tür zeki ve yazınsal; ustaca ve duyarlı; büyüleyici ve zorlayıcı. Nadir görülen türden bir macera yazını.“
Sunday Tribune, Dublin
“Okuyucuyu acının ve çılgınlığın derinlerine sürükleyen çok katmanlı bir eser... Bu seri cinayetler hikayesi etkileyici karakterler ve güdülerle dolu. Bunun yanında dehşeti, baskıyı ve korkuyu sıkıca planlanmış bir macera romanında harmanlaması da cabası.“
Dallas Sabah Haberleri
“...İnsanın dilini tutuklatan bir kitap. Bilgili; ama derli toplu bir eser olarak okuyucuyu oturduğu yerde rahatsız ettiriyor.“
Los Angeles Times
Alison Beck, iç çamaşırına kadar soyulmuş ve sürücü koltuğuna bağlanmıştı. Gri bant başından geçirilip ağzına sarılmış ve onu koltuğa demirlemişti. Yüzü neredeyse tanınamayacak derecede şişmiş, vücudu çürümeye başlamıştı ve boynunun hemen aşağısında, derisinin bir bölümünün kalkmış olduğu yerde, kırmızı et açığa çıkmıştı.
Fakat vücudunun parçalara ayrılmış bölümleri ağ parçalarıyla beyaz tül şeklinde örtülüyordu. Yüzü yoğun ip yumaklarıyla neredeyse tamamen kapanmıştı. Tüm çevresinde kavisli bacaklarıyla küçük kahverengi örümcekler geziniyordu.
Havadaki değişimi hissettiklerinden dokungaçları seğiriyordu. Diğerleri karanlık oyuntularda toplanmışlardı. Turuncu yumurta keseleri, zehirli meyve yığınları gibi yanlarında asılı duruyordu. Böcek kabukları tuzakları beneklendiriyor, kendi cinslerine av olan örümceklerin vücutlarına serpiliyordu. Meyve sinekleri, koltukların etrafında uçuşuyor ve Ames, Alison Beck'in ayağının yanındaki çürüyen portakal ve armutları görebiliyordu. Diğer yerlerde görünmeyen cır cır böcekleri ötüyordu; ama içeride daha çok kendilerini Alison Beck'in yüzüyle meşgul eden, onun yanak ve göz kapaklarında hafifçe dans eden, arabanın içini iplerle kaplayıp düzensiz ağların kurulmasına devam eden kahverengi örümcekler hareket ediyordu. Arabanın içinde âdeta ekosistemin küçük bir modeli inşa edilmişti.
“Parker'ı ilgi çekici yapan şey, kötülüğe karşı bir mücadelesi olmasına rağmen, kendisinin de karanlık bir yönü oluşu. Geçmişi, şiddete ve suça eğilimi tarafından sürekli kovalanıyor olması.“
Telegraph Dergisi
“Geceleri korkulu rüyalar görmeye teşvik eden kötü bir karakteri de içinde barındıran şaşırtıcı derecede tüyler ürpertici bir yapıt. Dudak uçuklatıcı bir eser.“
Yorkshire Post
“U2 ve Guinness'ten sonra İrlanda'nın en iyi ihracı...Karanlık, tehdit edici ve bunalımlı; ama hınzır esprilerin de göze çarptığı bir roman. Connolly, çığlık attırarak sizi uçurumun kenarına getiriyor ve sonra sakince sizi aşağı itiyor.“
Yorkshire Evening Post
“Connolly'nin zahmetli araştırmaları, zeki mizah anlayışı ve gerçekten korkutucu karakterler yaratan mükemmel yeteneği... Hepsi birlikte hakiki bir macera romanı ortaya koyuyor.“
Liste, Glasgow
“John Connolly lanetlenmişlerin yer altı dünyasına daldıkça, okuyucu, kısık gözleriyle, bu ürkütücü yolculuğa sıkıca tutunmalı.“
Irish Times
“Gerçekten heyecan verici bir macera romanı yazarı... Son on yılın en heyecan verici yeteneği... Bu eser bir yazar olarak yeteneklerinin çok iyi ve sürükleyici bir kanıtı... Olağanüstü bir çalışma.“
Sunday Business Post, Dublin
“Güzelce yazılmış ve iyice araştırılmış... Yeni bir edebi tür ortaya çıkarırcasına... Connolly'nin suç ve cezaya yönelik cazibesi, hikayesini ve karakterlerini çerçeveliyor. Öldüren Tür zeki ve yazınsal; ustaca ve duyarlı; büyüleyici ve zorlayıcı. Nadir görülen türden bir macera yazını.“
Sunday Tribune, Dublin
“Okuyucuyu acının ve çılgınlığın derinlerine sürükleyen çok katmanlı bir eser... Bu seri cinayetler hikayesi etkileyici karakterler ve güdülerle dolu. Bunun yanında dehşeti, baskıyı ve korkuyu sıkıca planlanmış bir macera romanında harmanlaması da cabası.“
Dallas Sabah Haberleri
“...İnsanın dilini tutuklatan bir kitap. Bilgili; ama derli toplu bir eser olarak okuyucuyu oturduğu yerde rahatsız ettiriyor.“
Los Angeles Times
Alison Beck, iç çamaşırına kadar soyulmuş ve sürücü koltuğuna bağlanmıştı. Gri bant başından geçirilip ağzına sarılmış ve onu koltuğa demirlemişti. Yüzü neredeyse tanınamayacak derecede şişmiş, vücudu çürümeye başlamıştı ve boynunun hemen aşağısında, derisinin bir bölümünün kalkmış olduğu yerde, kırmızı et açığa çıkmıştı.
Fakat vücudunun parçalara ayrılmış bölümleri ağ parçalarıyla beyaz tül şeklinde örtülüyordu. Yüzü yoğun ip yumaklarıyla neredeyse tamamen kapanmıştı. Tüm çevresinde kavisli bacaklarıyla küçük kahverengi örümcekler geziniyordu.
Havadaki değişimi hissettiklerinden dokungaçları seğiriyordu. Diğerleri karanlık oyuntularda toplanmışlardı. Turuncu yumurta keseleri, zehirli meyve yığınları gibi yanlarında asılı duruyordu. Böcek kabukları tuzakları beneklendiriyor, kendi cinslerine av olan örümceklerin vücutlarına serpiliyordu. Meyve sinekleri, koltukların etrafında uçuşuyor ve Ames, Alison Beck'in ayağının yanındaki çürüyen portakal ve armutları görebiliyordu. Diğer yerlerde görünmeyen cır cır böcekleri ötüyordu; ama içeride daha çok kendilerini Alison Beck'in yüzüyle meşgul eden, onun yanak ve göz kapaklarında hafifçe dans eden, arabanın içini iplerle kaplayıp düzensiz ağların kurulmasına devam eden kahverengi örümcekler hareket ediyordu. Arabanın içinde âdeta ekosistemin küçük bir modeli inşa edilmişti.