"De ki hiç bilenierle bilmeyenler eşit olur mu?" Kur'an-ı Kerim'de amellerin farklı derecelendirmelere tabi tutulduğu birçok ayette belirtilir.
Hadislerde ise imanın altmış ya da yetmiş şubesinin olduğu ifade edilmiş, ashab-ı kiram da "Hangi amel daha faziletlidir?" ya da "Hangi amel Allah'a daha sevimlidir?" gibi sorularla Allahkatında en değerli olan amelleri aramaya gayret etmişlerdir.
Kur'an ve sünnette evleviyyatın (öncelikli meselelerin) temel prensipleri belirlenmekle beraber bu prensiplerden, günümüzde kendisini gösteren önemli dini' problemleri çözmeye yönelik yol gösterici kurallar tespit etme ihtiyacı ortaya çıkmıştır. Gerek davet çalışmalarında gerekse şer'i-ameri hükümler pratiğe dökülürken hangi şeylerin diğerlerine nispetle öncelik hakkına sahip olduğunu belirlemeyi hedefleyen "fıkhu'l-evleviyOrın ortaya çıkış sebeplerini ve asıl yapılması gerekenleri inceledikten sonra, bu eserin hayatınızdaki öncelikleri nasıl da değiştireceğini, eseri okuduktan sonra fark edeceksiniz.
"De ki hiç bilenierle bilmeyenler eşit olur mu?" Kur'an-ı Kerim'de amellerin farklı derecelendirmelere tabi tutulduğu birçok ayette belirtilir.
Hadislerde ise imanın altmış ya da yetmiş şubesinin olduğu ifade edilmiş, ashab-ı kiram da "Hangi amel daha faziletlidir?" ya da "Hangi amel Allah'a daha sevimlidir?" gibi sorularla Allahkatında en değerli olan amelleri aramaya gayret etmişlerdir.
Kur'an ve sünnette evleviyyatın (öncelikli meselelerin) temel prensipleri belirlenmekle beraber bu prensiplerden, günümüzde kendisini gösteren önemli dini' problemleri çözmeye yönelik yol gösterici kurallar tespit etme ihtiyacı ortaya çıkmıştır. Gerek davet çalışmalarında gerekse şer'i-ameri hükümler pratiğe dökülürken hangi şeylerin diğerlerine nispetle öncelik hakkına sahip olduğunu belirlemeyi hedefleyen "fıkhu'l-evleviyOrın ortaya çıkış sebeplerini ve asıl yapılması gerekenleri inceledikten sonra, bu eserin hayatınızdaki öncelikleri nasıl da değiştireceğini, eseri okuduktan sonra fark edeceksiniz.