Dünyanın çeşitli dinlerini incelerken bulduğum bir başka gerçek de ruh ve Tanrı ile ilgili olarak üç farklı fikir aşamasının olduğudur. Her şeyden önce, bütün dinler, yok olan beden dışında, beden gibi değişmeyen, değişmez, ebedi, asla ölmeyen bir parça veya bir şey olduğunu kabul eder; ama sonraki dinlerin bazıları, asla ölmeyen bir parçamız olsa da bunun bir başlangıcı olduğunu öğretir. Ama başlangıcı olan her şeyin mutlaka bir sonu olmalıdır. Bizim- bizim temel parçamız- hiçbir zaman bir başlangıcımız olmadı ve asla bir sonu olmayacak ve hepimizin üstünde, bu ebedi tabiatın üzerinde, sonu olmayan başka bir ebedi Varlık vardır o da Tanrı'dır.
Dünyanın çeşitli dinlerini incelerken bulduğum bir başka gerçek de ruh ve Tanrı ile ilgili olarak üç farklı fikir aşamasının olduğudur. Her şeyden önce, bütün dinler, yok olan beden dışında, beden gibi değişmeyen, değişmez, ebedi, asla ölmeyen bir parça veya bir şey olduğunu kabul eder; ama sonraki dinlerin bazıları, asla ölmeyen bir parçamız olsa da bunun bir başlangıcı olduğunu öğretir. Ama başlangıcı olan her şeyin mutlaka bir sonu olmalıdır. Bizim- bizim temel parçamız- hiçbir zaman bir başlangıcımız olmadı ve asla bir sonu olmayacak ve hepimizin üstünde, bu ebedi tabiatın üzerinde, sonu olmayan başka bir ebedi Varlık vardır o da Tanrı'dır.