Sanat Dünyamız İki Aylık Kültür ve Sanat Dergisi Sayı : 152 Mayıs-Haziran 2016

Stok Kodu:
3990000032402
Boyut:
22.00x28.00
Sayfa Sayısı:
104
Basım Yeri:
İstanbul
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2016-04
Kapak Türü:
Ciltsiz
Kağıt Türü:
2. Hamur
Dili:
Türkçe
%20 indirimli
17,82
14,26
3990000032402
648937
Sanat Dünyamız İki Aylık Kültür ve Sanat Dergisi Sayı : 152 Mayıs-Haziran 2016
Sanat Dünyamız İki Aylık Kültür ve Sanat Dergisi Sayı : 152 Mayıs-Haziran 2016
14.26

152. sayıda:

Kapakta Murat Morova'nın Hay(ı)r (1997) başlıklı eseri yer aldı.

İstanbul Modern'de Çelenk Bafra ve Paolo Colombo'nun küratörlüğünü yaptığı “Yok Olmadan” başlıklı sergiyi sanat tarihçi Rana Öztürk değerlendirdi.

Sanat Dünyamız'ın Necmi Sönmez küratörlüğünde süregelen fragMENtaTION dizisi bu sayıda İranlı sanatçı Jinoos Taghizadeh'i konuk etti. Sanatçının “52 Hertz Whale” projesinin çıkış noktasını, araştırmacılar tarafından 1980-1990 tarihleri arasında Pasifik Okyanusu'nda keşfedilen ve izlenen bir balina oluşturdu.

Türkiye'de sanata, kültüre emeği geçmiş önemli isimlerle buluşmalardan oluşan “Bellek/Emek” dizisinde Nazlı Pektaş'ın bu sayıdaki konuğu sanatçı, yazar Canan Beykal oldu.

Bozlu Art Project'in çalışmaları hakkında bir söyleşi proje yöneticileri Özlem İnay Erten ve Oğuz Erten'le yapıldı. Söyleşide Şişli'deki Mongeri Binası'nda ve Nişantaşı'ndaki galerilerinde süregelen sergi, araştırma ve yayın faaliyetleri anlatıldı.

Kavramsal sanat, queer sanat ve sanat yayıncılığı hakkında çalışmalar sürdüren Kültigin Kağan Akbulut Türkiye'de LGBT sanatını yorumladı.

Sanatçı Hakan Gürsoytrak'ın Evin Sanat Galerisi'nde açtığı “Kara/Gece Devriyesi” sergisini ve sanatçı üzerine bir değerlendirmeyi Melike Ayça Güzel kaleme aldı.

Gültekin emre, ressam Ataç Elalmış'ın turnalar serisini kültürel ve sanatsal zemini üzerinden değerlendirdi.

Serdar Aydın; Tayyar Eren ve Käthe Kollwitz'in eserleriyle hazırladığı metin/kolajında “Çığlık” sözcüğünün temsiliyetini, aktarım gücünü sorguladı.

Nusret Polat felsefe ve sanatla ilişkisi üzerinden estetiğin kısa bir tarihini verirken, güzel, yüce kavramlarını, sanat toplum ilişkilerini inceledi.

152. sayıda:

Kapakta Murat Morova'nın Hay(ı)r (1997) başlıklı eseri yer aldı.

İstanbul Modern'de Çelenk Bafra ve Paolo Colombo'nun küratörlüğünü yaptığı “Yok Olmadan” başlıklı sergiyi sanat tarihçi Rana Öztürk değerlendirdi.

Sanat Dünyamız'ın Necmi Sönmez küratörlüğünde süregelen fragMENtaTION dizisi bu sayıda İranlı sanatçı Jinoos Taghizadeh'i konuk etti. Sanatçının “52 Hertz Whale” projesinin çıkış noktasını, araştırmacılar tarafından 1980-1990 tarihleri arasında Pasifik Okyanusu'nda keşfedilen ve izlenen bir balina oluşturdu.

Türkiye'de sanata, kültüre emeği geçmiş önemli isimlerle buluşmalardan oluşan “Bellek/Emek” dizisinde Nazlı Pektaş'ın bu sayıdaki konuğu sanatçı, yazar Canan Beykal oldu.

Bozlu Art Project'in çalışmaları hakkında bir söyleşi proje yöneticileri Özlem İnay Erten ve Oğuz Erten'le yapıldı. Söyleşide Şişli'deki Mongeri Binası'nda ve Nişantaşı'ndaki galerilerinde süregelen sergi, araştırma ve yayın faaliyetleri anlatıldı.

Kavramsal sanat, queer sanat ve sanat yayıncılığı hakkında çalışmalar sürdüren Kültigin Kağan Akbulut Türkiye'de LGBT sanatını yorumladı.

Sanatçı Hakan Gürsoytrak'ın Evin Sanat Galerisi'nde açtığı “Kara/Gece Devriyesi” sergisini ve sanatçı üzerine bir değerlendirmeyi Melike Ayça Güzel kaleme aldı.

Gültekin emre, ressam Ataç Elalmış'ın turnalar serisini kültürel ve sanatsal zemini üzerinden değerlendirdi.

Serdar Aydın; Tayyar Eren ve Käthe Kollwitz'in eserleriyle hazırladığı metin/kolajında “Çığlık” sözcüğünün temsiliyetini, aktarım gücünü sorguladı.

Nusret Polat felsefe ve sanatla ilişkisi üzerinden estetiğin kısa bir tarihini verirken, güzel, yüce kavramlarını, sanat toplum ilişkilerini inceledi.

Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat