Scratch ile Programlama

Stok Kodu:
9786058060746
Boyut:
16.50x23.50
Sayfa Sayısı:
264
Basım Yeri:
İstanbul
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2020-01
Kapak Türü:
Ciltsiz
Kağıt Türü:
1. Hamur
Dili:
Türkçe
Kategori:
%18 indirimli
40,00
32,80
9786058060746
673241
Scratch ile Programlama
Scratch ile Programlama
32.80

Elinizdeki kitapta, Scratch'in son sürümü olan 3.0 sürümü yenilikleri ile birlikte anlatılmıştır. Arayüz ve menülerin tanıtımı ile başlanıp kullanılabilecek bütün komutlar detaylıca anlatılmıştır.

6 adet eğitici çalışma, 6 eklenti içerisinde 18 proje ve birbirinden öğretici ve keyifli 20 oyun ile programlama dünyasına keyifli bir giriş hedeflenmiştir. Her oyun için işlem adımları, kullanılacak kuklalar, gereken kod blokları detaylı açıklamalar ile yazılmıştır.

Kitaptaki konu ve oyun sıralaması, programcılık mantığının gelişimine katkı sağlayacak şekilde ve kolaydan zora doğru tasarlanmıştır. Bütün oyunlar ve projeler denenip çalıştırılmıştır. Yıllardır verdiğim eğitimlerde öğrencilerin zorlandığı alanlarda daha detaylı açıklamalar yapılarak konuların daha iyi kavranması amaçlanmıştır.
• Scratch 3.0 Programının Arayüzü
• Menüler
• Komutlar ve Açıklamaları
• Yardımcı Araçlar
• Blok Kullanım Gösterimi
• Eklentiler
• İsmimi Hareketlendir
• Biraz da Müzik…
• Karşılıklı Konuşma
• Trafik Lambası
• Yıldız Toplayalım
• Orkestra Yapalım
• Üçgen-Dörtgen-Beşgen Yapalım
• İç İçe Çemberler
• Metinden Sese Çevirelim.
• Çeviri Yapalım
• Video Algılayalım
• Micro:Bit Kullanımı
• Türkiye Haritası
• Katı – Sıvı – Gaz
• Gürültümetre
• Hareketli Dart
• Uzay Savaşları
• Pacman
• Masa Saati
• Basamak Değerleri Hesaplama

Elinizdeki kitapta, Scratch'in son sürümü olan 3.0 sürümü yenilikleri ile birlikte anlatılmıştır. Arayüz ve menülerin tanıtımı ile başlanıp kullanılabilecek bütün komutlar detaylıca anlatılmıştır.

6 adet eğitici çalışma, 6 eklenti içerisinde 18 proje ve birbirinden öğretici ve keyifli 20 oyun ile programlama dünyasına keyifli bir giriş hedeflenmiştir. Her oyun için işlem adımları, kullanılacak kuklalar, gereken kod blokları detaylı açıklamalar ile yazılmıştır.

Kitaptaki konu ve oyun sıralaması, programcılık mantığının gelişimine katkı sağlayacak şekilde ve kolaydan zora doğru tasarlanmıştır. Bütün oyunlar ve projeler denenip çalıştırılmıştır. Yıllardır verdiğim eğitimlerde öğrencilerin zorlandığı alanlarda daha detaylı açıklamalar yapılarak konuların daha iyi kavranması amaçlanmıştır.
• Scratch 3.0 Programının Arayüzü
• Menüler
• Komutlar ve Açıklamaları
• Yardımcı Araçlar
• Blok Kullanım Gösterimi
• Eklentiler
• İsmimi Hareketlendir
• Biraz da Müzik…
• Karşılıklı Konuşma
• Trafik Lambası
• Yıldız Toplayalım
• Orkestra Yapalım
• Üçgen-Dörtgen-Beşgen Yapalım
• İç İçe Çemberler
• Metinden Sese Çevirelim.
• Çeviri Yapalım
• Video Algılayalım
• Micro:Bit Kullanımı
• Türkiye Haritası
• Katı – Sıvı – Gaz
• Gürültümetre
• Hareketli Dart
• Uzay Savaşları
• Pacman
• Masa Saati
• Basamak Değerleri Hesaplama

Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat