Anlama ve anlamlandırma, şiirlerde çoğu zaman ortak paydanın sapmasına ve kişilerarası farklılıklardan ileri gelen zihinsel kavrama, bilişsel algılama ve duygusal yorumsama yeteneklerindeki ayrımda zayıflar. Aslında kavuşunca yaşanan aşk ile kavuşulmadığında acının beslediği duygulardan çağlayan ifadeler birbirinden çok farklıdır. Önemli olan bu hissiyatı çözümleyerek gerçeğe yaklaşmaktır.
İşte Şikayeler size bu ortaklığı sunmayı hedeflemektedir. En başta hikayelerle şiiri yazdıran duyguların yoğunluğuna çekileceksiniz; akabinde ise şiirlerin akışında coşkun bir zevkle büyüleneceksiniz.“Şiir sevmeyen yoktur, şiirdeki duyguyu anlamayan vardır” mottosu ile okuyucuya bambaşka bir deneyim sunulmakta ve okumayı keyifli hale getirmenin yeni bir yöntemi şekillenmektedir. Üstelik tüm hikayelerin kurgusunda yer alan birinci tekil şahıs (Ben) ve üçüncü tekil şahıs (O) karakterleri, mevcut toplumsal cinsiyetçi tahakkümlerden arındırıldığından, cinsiyet ya da yöneliminiz fark etmeksizin, kendinizi karakterlerden herhangi birine empati ya da sempati ile eşleyebileceksiniz.
Bugüne dek tüm yazımlarını akademik çalışmalar ile gerçekleştiren Yazıcıoğlu'nun, edebi anlamda ele aldığı ilk eser olma özelliğini taşıyan Şikayeler, şiirde duyguyu yakalama ve karakter kurgusundaki cinsiyetsizleştirme çabası ile Türk edebiyatına yenilikler sunmaktadır.
Anlama ve anlamlandırma, şiirlerde çoğu zaman ortak paydanın sapmasına ve kişilerarası farklılıklardan ileri gelen zihinsel kavrama, bilişsel algılama ve duygusal yorumsama yeteneklerindeki ayrımda zayıflar. Aslında kavuşunca yaşanan aşk ile kavuşulmadığında acının beslediği duygulardan çağlayan ifadeler birbirinden çok farklıdır. Önemli olan bu hissiyatı çözümleyerek gerçeğe yaklaşmaktır.
İşte Şikayeler size bu ortaklığı sunmayı hedeflemektedir. En başta hikayelerle şiiri yazdıran duyguların yoğunluğuna çekileceksiniz; akabinde ise şiirlerin akışında coşkun bir zevkle büyüleneceksiniz.“Şiir sevmeyen yoktur, şiirdeki duyguyu anlamayan vardır” mottosu ile okuyucuya bambaşka bir deneyim sunulmakta ve okumayı keyifli hale getirmenin yeni bir yöntemi şekillenmektedir. Üstelik tüm hikayelerin kurgusunda yer alan birinci tekil şahıs (Ben) ve üçüncü tekil şahıs (O) karakterleri, mevcut toplumsal cinsiyetçi tahakkümlerden arındırıldığından, cinsiyet ya da yöneliminiz fark etmeksizin, kendinizi karakterlerden herhangi birine empati ya da sempati ile eşleyebileceksiniz.
Bugüne dek tüm yazımlarını akademik çalışmalar ile gerçekleştiren Yazıcıoğlu'nun, edebi anlamda ele aldığı ilk eser olma özelliğini taşıyan Şikayeler, şiirde duyguyu yakalama ve karakter kurgusundaki cinsiyetsizleştirme çabası ile Türk edebiyatına yenilikler sunmaktadır.