Nezih Erdoğan'ın Sunuşu
Makale
Ambiguities and Double Voices in Barravento
Dilek Önder
Sinema ve Tarih Dosyası – Sunu
An Angel in Hell: Artur Brauner and the Attempt to Make A German OskarSchindler-Biopic
Peter Krämer
Regulating Exhibitions at Cinema-Houses in Imperial Istanbul
Özde Çeliktemel-Thomen
Alman İmparatoru 2. Wilhelm'in Osmanlı İmparatorluğu'nu SonZiyareti (1917)
Serpil Kırel – Oya Kasap Ortaklan
Çeviri
Gerçek Tarih Olarak Tarihsel Film
Robert A. Rosenstone (Çev. Yalçın Lüleci)
Yuvarlak Masa
Osmanlı / Türkiye Sinema Tarihi: Yöntem, Kaynak ve Yaklaşımlar
Özde Çeliktemel-Thomen, Nezih Erdoğan, Ahmet Gürata, Dilek Kaya, Özge Özyılmaz, Saadet Özen, Serkan Şavk
Değini
Dijital Yöntem ve Araçlar Türkiye Sinema Tarihi Çalışmaları Açısından
Ne Vaat Ediyor?
Serkan Şavk
Konferans Raporu
Geçmişin Sinema Seyircilerini Araştırmak: Arşivler, Bellekler ve Yöntemler
Nezih Erdoğan
Nezih Erdoğan'ın Sunuşu
Makale
Ambiguities and Double Voices in Barravento
Dilek Önder
Sinema ve Tarih Dosyası – Sunu
An Angel in Hell: Artur Brauner and the Attempt to Make A German OskarSchindler-Biopic
Peter Krämer
Regulating Exhibitions at Cinema-Houses in Imperial Istanbul
Özde Çeliktemel-Thomen
Alman İmparatoru 2. Wilhelm'in Osmanlı İmparatorluğu'nu SonZiyareti (1917)
Serpil Kırel – Oya Kasap Ortaklan
Çeviri
Gerçek Tarih Olarak Tarihsel Film
Robert A. Rosenstone (Çev. Yalçın Lüleci)
Yuvarlak Masa
Osmanlı / Türkiye Sinema Tarihi: Yöntem, Kaynak ve Yaklaşımlar
Özde Çeliktemel-Thomen, Nezih Erdoğan, Ahmet Gürata, Dilek Kaya, Özge Özyılmaz, Saadet Özen, Serkan Şavk
Değini
Dijital Yöntem ve Araçlar Türkiye Sinema Tarihi Çalışmaları Açısından
Ne Vaat Ediyor?
Serkan Şavk
Konferans Raporu
Geçmişin Sinema Seyircilerini Araştırmak: Arşivler, Bellekler ve Yöntemler
Nezih Erdoğan