Başta şiir olmak üzere yazının her alanında kalem oynatmak, Samim Kocagöz ve Yusuf Atılgan'la uzaktan-yakından akrabalık...
"Çağdaş Tragedyalar" ile şiirde kendi doruğunu yakalamak, şiirin uç noktalarını zorlamak. Cemal Süreya ile yolu Bilecik'te kesişmiş gibi naçizane portre çizeri.
Kendilerine yaz denilse; aylık tirajlı dergilerde ve edebiyat dergilerinde tüm enerjisini koymaya hazır bir kalemşor. "Ölü Yüzler" romanıyla Ege'ye efe duyarlığıyla uğramış geçmiş
Karadenizli geçmişimle akraba. Ölü Yüzler ki romandan öte korkunç bir film projesi. Şimdi ise bana Yusuf Atılgan'ın "Canistan"ını anımsatan yeni romanı "Sular Kuruyunca" ile çıkagelmiş. Her biri birer kısa film gibi duran "Ateş Küskünleri"ni oluşturan hikâyeler ise Ali Özenç Çağlar ve içsel gurbetinin ta kendisi; bir yanıyla Solingen bir yanıyla Madımak. Şimdi "üç gün kalmış bayrama" türküsü gibi bir fon odamda; Ali Özenç Çağlar'a tüm yapıtlarıyla dokunmak, zoom yapma vakti.
Hüseyin Alemdar
Başta şiir olmak üzere yazının her alanında kalem oynatmak, Samim Kocagöz ve Yusuf Atılgan'la uzaktan-yakından akrabalık...
"Çağdaş Tragedyalar" ile şiirde kendi doruğunu yakalamak, şiirin uç noktalarını zorlamak. Cemal Süreya ile yolu Bilecik'te kesişmiş gibi naçizane portre çizeri.
Kendilerine yaz denilse; aylık tirajlı dergilerde ve edebiyat dergilerinde tüm enerjisini koymaya hazır bir kalemşor. "Ölü Yüzler" romanıyla Ege'ye efe duyarlığıyla uğramış geçmiş
Karadenizli geçmişimle akraba. Ölü Yüzler ki romandan öte korkunç bir film projesi. Şimdi ise bana Yusuf Atılgan'ın "Canistan"ını anımsatan yeni romanı "Sular Kuruyunca" ile çıkagelmiş. Her biri birer kısa film gibi duran "Ateş Küskünleri"ni oluşturan hikâyeler ise Ali Özenç Çağlar ve içsel gurbetinin ta kendisi; bir yanıyla Solingen bir yanıyla Madımak. Şimdi "üç gün kalmış bayrama" türküsü gibi bir fon odamda; Ali Özenç Çağlar'a tüm yapıtlarıyla dokunmak, zoom yapma vakti.
Hüseyin Alemdar